נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
סוכן חכם

כל מה שצריך לדעת על חיסכון בצריכת דלק

איך חוסכים בצריכת הדלק?

צריכת דלק היא אמנם הוצאה בלתי נמנעת, אבל היא לא חייבת להיות כל כך גבוה.

הנה כמה טיפים יעילים שיסייעו לך לחסוך בדלק ולחסוך מאות שקלים בשנה.

רכב חדש - צורך פחות דלק

רכב חדש צורך פחות דלק ולכן הוא רכב חסכוני יותר מרכב הנמצא שנים על הכביש, גם אם שניהם מאותו הדגם בדיוק. כיום, רכבים חדשים מתוכננים להיות יעילים מאוד ויכולים לנסוע למרחק רב יותר מרכב ישן, בצריכת אותה כמות הדלק.

משקל נמוך ותחזוקה קבועה

ככל שהמכונית כבדה יותר, כך היא זקוקה לעוד דלק. רכב קטן חוסך משמעותית בהוצאות הדלק וכך גם רכב שלא סוחב משקל רב. כדאי לרוקן מדי פעם את המכונית מחפצים שנשכחו בה, אשר מכבידים על הרכב, מגדילים את צריכת הדלק – ובכך מייקרים את הוצאות הרכב.
חשוב לשמור גם על תחזוקה שוטפת נאותה: רכב שלא עובר טיפולים קבועים במועד הדרוש, מתאמץ יותר וכך מבזבז דלק. יש לזכור לתחזק את המכונית באופן קבוע, להשתמש בחלקי חילוף תקינים שלא יפגעו במצבה המכני ולמלא אוויר בצמיגים כדי שיהיו מאוזנים ומלאים תמיד.

נסיעה זהירה בגבולות המהירות המותרת

נסיעה במהירות גבוהה ובלימות פתע, הן פעולות הדורשות שימוש מוגבר בדלק ומשיקולי בטיחות מומלץ להימנע מהן ממילא. שימוש בבקרת השיוט, הפעלת מזגן רק בעת הצורך וכיבוי הרכב בזמן המתנה – מסייעים לחיסכון בדלק. כמו גם מערכת Start and Stop שמכבה אוטומטית את הרכב במצב סרק ומדליקה אותו עם שחרור דוושת הבלם.

כל מה שצריך לדעת על חיסכון בצריכת דלק

ביצרנית "סוזוקי" החלו לפני מספר שנים לייצר רכבים עם דגש של חיסכון בדלק ככל האפשר באיכות מקסימלית. בחברה לא התעלמו מטענות הצרכנים הנאלצים להתמודד עם מחירי הדלק המתייקרים ולכן שמו בראש סדר העדיפויות פיתוח רכבים שיחסכו בדלק עבור הנוסע, כל זאת כמובן מבלי לפגוע לרגע באיכות הנסיעה הנהדרת של רכבי החברה. אחד מסימני ההיכר של היצרנית "סוזוקי" הוא שימת הדגש על קידום מניעת זיהום האוויר ואיכות הסביבה, דבר אותו ניתן לזהות ב-DNA של כל דגם ודגם. כל הרכבים מבית סוזוקי מתוכננים באופן המתחשב ברצון של הנהגים לחיסכון בדלק, בזכות מבנה מנוע המאפשר צריכה מופחתת, והתקנים מודרניים המסייעים לנהיגה חלקה וחסכונית.

הרכבים בגרסתם הנוכחית כוללים עיצוב מיוחד, מנועים מתקדמים, מערכות ניהול מנוע חכמות ומערכות נוספות שצורכות פחות אנרגיה. בזכות השינויים הללו מציגה סוזוקי נתוני צריכת דלק שעד לפני מספר שנים נראו כדמיוניים ובלתי ניתנים להשגה ברכבים רגילים.

חשוב לזכור: שמירה על תחזוקת הרכב ועל נהיגה בטוחה וחכמה יותר – לא רק עוזרת לך בחיסכון בצריכת הדלק, אלא גם עשויה להגן על חייך בדרכים.

 

אולי יעניין אותך גם:

איך שומרים על ערך הרכב?

מכונית היא אמנם נכס, אך זהו נכס שערכו הולך ופוחת עם הזמן, בניגוד לנדל"ן או נכסים פיננסיים למשל...
איך שומרים על ערך הרכב?

עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

סוזוקי ויטארה או סוזוקי קרוסאובר? ואולי דווקא מכונית מיני-משפחתית כמו סוויפט? מגוון הדגמים...
עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

חיסכון בהוצאות הדלק

הוצאות דלק הן אמנם בלתי נמנעות, אבל הן לא חייבות להיות כל כך גבוהות. כל הרכבים מבית סוזוקי מתוכננים...
חיסכון בהוצאות הדלק

ויטארה טורבו - גם לעיר וגם לשטח

בשנים האחרונות רכבי השטח הפכו למשאת נפשם של אנשים רבים, לרבות אלה שאינם נהגי שטח או חובבי אתגרים...
סוזוקי ויטארה בצבע צהוב