נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
סוכן חכם

סוזוקי ויטארה טורבו 2019 משתדרגת ומביאה אותנו לעידן ה- SUVT

עם עיצוב עדכני ומעודן, תא נוסעים אלגנטי, מנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו, מפרט גימור גבוה ועוד רשימת שיפורים מרשימה,
הויטארה החדשה של סוזוקי יוצאת לשטח בטוחה ומודרנית מתמיד. כבר ממבט ראשון אפשר לראות שיש לה הרבה מה להציע. 

בגיל 30 נולד לויטארה דגם חדש
ביולי 2018 סוזוקי ויטארה, חלוצת רכבי הפנאי-שטח הקומפקטיים חגגה 30. הרבה קילומטרים נגמעו בכבישים מאז הוצג הדור הראשון של ויטארה ביולי 1988, והנה מפציע הדור ה-4 במלוא הדרו –מעוצב, אלגנטי, מרווח ונעים עם אחיזה מיטבית בכל תנאי הדרך. הקרוסאובר הקומפקטי של סוזוקי עבר מתיחת פנים מוקפדת, שלא פסחה על אף אחד מחלקיו. בדייט הראשון ויטארה טורבו 2019 משאירה רושם מצוין. כשמכירים אותה עוד יותר לעומק, מבינים גם למה.

תפסה לוק חדש
הויטארה החדשה לא הלכה על שינוי דרמטי אלא סיפקה שדרוגים מרעננים לנתונים הבסיסיים הטובים. הליטוש המוצלח מקנה לה מראה עכשווי ומעודן יותר. הוא כולל שיפורים בחזית - תוספת צלעות כרום אנכיות בגריל הקדמי שיוצרות את מראה 5 הפתחים האנכיים האופייני לרכבי השטח של סוזוקי. גם הסבכה התחתונה זכתה לנגיעה עיצובית בדמות פס כרום התורם לקו הנקי, ותאורת היום עודכנה אף היא. הפנסים האחוריים התחדשו ב-3 שורות של נורות לד המקנות לפגוש האחורי מראה מרשים וחדשני. את הלוק ורמת הגימור האיכותית משלימים חישוקי גלגלים בעיצוב מתקדם.  אל היצע הגוונים של המרכב נוספו שני גוונים מטאליים - כתום פנינה וכחול אפרפר. בנוסף, גם מערכת המולטימדיה שודרגה, יש גם מסך ענק 10.2 אינץ', עם חיווי קולי, ייחודי לויטארה. המערכת כוללת גם מצלמת רברס ואפליקציית וייז מובנת בתוכה.

מה לא השתנה? הויטארה החדשה ממשיכה לשמור על מידותיה הנאות - אותם אורך, רוחב וגובה, ואותם בסיס גלגלים, נפח תא מטען ומרווח גחון, שמאפשרים לה להמשיך להיות גם רכב שטח אידיאלי שגומע מרחקים ומתמודד עם דרך לא דרך, וגם רכב משפחתי נוח או רכב מנהלים אלגנטי וקומפקטי, שקל לתמרון בכבישי העיר העמוסים ובחניה.

 

גם תא הנוסעים נותן שואו
כשמציצים לתא הנוסעים מזהים מיד את השינוי – האיכות והסגנון קפצו מדרגה.  לוח המחוונים עוצב מחדש באופן מודגש שהולם רכב שטח אמיתי. נוסף אליו מסך מחשב דרך LCD צבעוני שמקל על הצפייה במצב ALLGRIP. המסך מציג אנימציה המתארת את פעולתה של מערכת הירידה בשיפוע וכן את גרפיקת זיהוי התמרורים, מה שמהווה מאפיין בטיחות חדש בויטארה. חלקה העליון של הקונסולה (דשבורד) רופד בפלסטיקים רכים ואיכותיים יותר שמוסיפים אקסקלוסיביות, ובין פתחי המיזוג המרכזיים בולט העיצוב החדש של השעון האנלוגי. פסי הקישוט שעל לוח השעונים, על הדלתות והקונסולה המרכזית עודנו לצבע כסוף בהיר, וגם הפאנל המוכסף שלרוחב הלוח התעדכן בעיצוב מטאלי. הדגמים החדשים ישווקו עם מערכות מולטימדיה בהתקנה מקומית, הכוללות חיווי קולי בעברית, רדיו אינטרנטי, ספר רכב אינטראקטיבי, מצלמת רברס ואפליקציות בידור שונות.

המושבים שודרגו אף הם עם בדי זמש, עליהם מוטבעות צורות גיאומטריות שמקנות מראה אורבני מעודן.  פנים הרכב מצויד ב-7 כריות אוויר לשמירת בטיחותם המרבית של הנוסעים.    

מנועי הטורבו הם הבשורה הגדולה
הויטארה החדשה נפרדת ממנוע ה-1.6 ומקדמת בברכה שני מנועי טורבו עם הזרקה ישירה - האחד בנפח 1.4 ליטר עם 140 כ"ס והשני בנפח 1.0 ליטר עם 110 כ"ס, פותח כך שיהיה ידידותי יותר לסביבה מבלי להתפשר על רמת ביצועיו. הודות למגדש הטורבו וההזרקה הישירה הוא מספק ביצועים משופרים ומומנט משופר בטווח הסל"ד הנמוך תוך חיסכון בצריכת הדלק והפחתת פליטות מזהמים. בישראל ישווק הדגם היחידי עם הנעה אחורית 4X4 (בהשוואה למתחרים) בנוסף לדגם 4X2 עם הנעה קדמית.

עם מפרט מנועי הטורבו הללו וביצועיהם המעולים, ועם כל שאר היתרונות שפורטו בפניכם - סוזוקי ויטארה טורבו 2019 ללא ספק לוקחת את קטגוריית הג'יפונים צעד אחד קדימה וקובעת סטנדרט חדש - SUVT.

אולי יעניין אותך גם:

איך שומרים על ערך הרכב?

מכונית היא אמנם נכס, אך זהו נכס שערכו הולך ופוחת עם הזמן, בניגוד לנדל"ן או נכסים פיננסיים למשל...
איך שומרים על ערך הרכב?

עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

סוזוקי ויטארה או סוזוקי קרוסאובר? ואולי דווקא מכונית מיני-משפחתית כמו סוויפט? מגוון הדגמים...
עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

חיסכון בהוצאות הדלק

הוצאות דלק הן אמנם בלתי נמנעות, אבל הן לא חייבות להיות כל כך גבוהות. כל הרכבים מבית סוזוקי מתוכננים...
חיסכון בהוצאות הדלק

ויטארה טורבו - גם לעיר וגם לשטח

בשנים האחרונות רכבי השטח הפכו למשאת נפשם של אנשים רבים, לרבות אלה שאינם נהגי שטח או חובבי אתגרים...
סוזוקי ויטארה בצבע צהוב