הזמן נסיעת מבחן

נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
סוכן חכם

צור קשר

נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה

שנתיים אלופה!

זו השנה השנייה בה אנו זוכים בתואר "אוטו השנה" של קבוצת רכבי הפנאי הקומפקטיים - האמת? לא הופתענו

השנתיים הסוערות שעוברות על ענף הרכב לא פסחו עלינו, והשינויים החלים בו בשנים 2017 ו-2018 רק חיזקו את האמון שלנו בכם - הלקוחות של סוזוקי - ובמכוניות שלנו, שאתם בוחרים וקונים. גם השנה זכתה סוזוקי ויטארה בתואר "אוטו השנה" של מגזין אוטו/MAKO, בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. בדרך, היא מנצחת לא פחות מ-51 דגמים אחרים ממותגים וקבוצות רכב שונות בהצבעה המונית של קהל הגולשים האובייקטיבי בשני אתרי המדיה - זאת בנוסף לשקלול של מומחי ובוחני הרכב של מגזין אוטו אשר נהגו בסוזוקי ויטארה בעצמם. 

תמונה של לוח שעונים - סוזוקי ויטארה

נוסחה מנצחת

סוזוקי ויטארה החדשה ייחודית מאד ולא דומה לאף אחד למעט לסוזוקי ויטארה הגדולה יותר שהייתה בעבר ושימשה השראה לעיצוב. רכב הפנאי משלב במראה את התדמית המסורתית המזוהה עם מותג הרכב סוזוקי אבל משלבת בו את כל האלמנטים המודרניים כפי שצפוי ממכונית מתקדמת ומובילה.

בעולמות הפרימיום והעילית נהוג להעביר מסר באמצעות חלל נרחב ולפעמים נקי וריק. עם סוזוקי ויטארה תקבלו חלל כשל רכב מנהלים מפואר - המעוצב באופן אלגנטי ומפנק כאשר תמיד יהיה מספיק מקום לרגליים או לראש גם לנוסעים גבוהים. עיצוב החלל מדגיש את תחושת המרחב ומוסיף גוון צבע שני ונגיעות של עור על גלגל ההגה ומוט ההילוכים - כדי לחזק עוד יותר את תחושת האיכות של המרחב הפנימי המזמין.

תמונה של לוח מחוונים - סוזוקי ויטארה

לסוזוקי ויטארה שתי גרסאות הנעה, שתיהן אוטומטיות, כאשר בגרסה אחת ההנעה קדמית ובאחרת - GLXV ההנעה כפולה, לכל הגלגלים, וחכמה. מנוע 1.6ל' מכוון לתת צריכת דלק טובה וביצועים נאותים כל זאת תוך כדי שמירה על האמינות המעולה שהיא מהחוזקות המסורתית של סוזוקי. בשל השמירה הקנאית על אמינות בחרנו לצייד את סוזוקי ויטארה בתיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית עם 6 הילוכים. "הולכים על בטוח" ביחס למערכות הנעה אחרות שיש בשוק. ממוצעי צריכת הדלק (נתון יצרן עפ"י בדיקות מעבדה) עומדים על 18.1 ק"מ/ל' ו-17.5 ק"מ/ל' תלוי בגרסת ההנעה. אוקיי, נכון, סוזוקי סופר סוויפט תהיה חסכונית יותר יותר (היא בכל זאת סופר מיני מאד מאד חסכונית) - אבל ביחס לרכב פנאי הסוזוקי ויטארה היא צרכנית דלק מאד חסכנית.

תמונה של ALL GRIP - סוזוקי ויטארה

יכולת מעבר למצופה

קבוצת רכבי הפנאי שטח היא הלהיט העכשווי. נתוני המכירות מראים כי צירוף קבוצות רכבי הפנאי הקטנות והבינוניות יחד כבר יוצר פלח שוק של כמעט 50% - זאת על חשבון המשפחתיות, וקבוצת הסופר מיני שמאד ירדו במכירות. אבל לא כל רכב פנאי שטח באמת נותן בפועל - או בשטח - כיסוי למראה הקשוח - לפעמים זו רק דקורציה ריקה מתוכן. במקרה של סוזוקי התוכן הוא המהות ויש יכולת של ממש מאחרי כל שורה בדפי המפרט - הנה תראו:

עם מרווח גחון של 18.5 ס"מ והנעה כפולה חכמה אתם יכולים למצות את היכולת הטמונה שיש ברכב פנאי כה וורסטילי כמו סוזוקי ויטארה. מערכת ALLGRIP מספקת הנעה קבועה לכל ארבעת הגלגלים וזה מבטיח אחיזה מושלמת בתנאי דרך משתנים. מהאיכויות של כביש 6 ועד לבוץ החלקלק שסביב יער חרובית אחרי הגשם. ארבעה מצבי נהיגה מאפשרים לך לבחור האם לנעול את מערכת ההנעה כדי להתגבר על שטח טכני, או לשנות את מפות הניהול של המנוע ובקרות המשיכה כדי להתמודד עם שלג אולי בוץ חלקלק ואצלנו בישראל כביש שמנוני בגשם הראשון. אם אתם באמת חובבי הרפתקאות תשמחו לגלות שסוזוקי ויטארה יודעת גם לחלץ אתכם מצרה - בקרת ירידה במורד תפעיל את הבלמים באופן מבוקר ואוטומטי אם תגיעו למורד הרבה יותר תלול ממה שהיה נדמה לכם בתחילה. ויש גם מערכת לזינוק בעליה המסייעת להתחיל בנסיעה לפנים כשהשיפוע תלול הכביש חלק וה"אמאל'ה!" עוד רגע יוצאת מפיכם.

תמונה של ENCAP - מבחני ריסוק

בטוחה וקרובה אליכם

במבחני הריסוק ENCAP זכתה סוזוקי ויטארה לחמישה כוכבי בטיחות - היא בין הבטוחות בקבוצת הרכב שלה וכוללת 7 כריות אוויר, מערכות בקרת יציבות ובקרת משיכה (אחיזה), חיישני לחץ אוויר המתריעים על אבדן אוויר מהצמיגים גם בעת נסיעה ומערכות בקרת סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל ותמרורי תנועה - מה שנותן לסוזוקי ויטארה דירוג בטיחות גבוה של 6.

ואחרי כל זה בטח חשבתם שמדובר במכונית יקרה נכון? הרי בשביל לקבל כל כך הרבה יכולת צריך גם לשלם המון. ובכן - גם התמורה הטובה לכסף היא אחת החוזקות של סוזוקי - ואנו מציעים את סוזוקי ויטארה בטווח המחירים שבין 124,990 לבין 135,990 שקלים לגרסה "הכי הכי" שלנו שגם מקבלת גג בצבע קונטרסטי ומושך - וזה, בינינו כן? - כדי שהשכנים ידעו שעשיתם עסקה יותר טובה מהם.

אולי יעניין אותך גם:
באלנו וקרוסאובר במערכות בטיחות משופרות

קרוסאובר ובאלנו עם מערכות בטיחות חדשות

תחום הרכב עבר מהפכה בעשורים האחרונים כאשר מגוון מערכות בטיחות מתקדמות נוספו לרכבי היוקרה ולאחר מכן...קרא עוד
סוזוקי ומכשירי תנועה במקום שני בתחרות השירות

שירות מעל לכל: הפרס של סוזוקי ישראל

רמת שירות הלקוחות משמשת כמדד בתעשיות רבות. הן תעשיית הביטוח, הסלולר, הרכב והריהוט. חברות קמות בקול...קרא עוד
סוזוקי ויטארה טורבו 2019 משתדרגת ומביאה אותנו לעידן ה- SUVT

סוזוקי ויטארה טורבו 2019 משתדרגת ומביאה אותנו לעידן ה- SUVT

עם עיצוב עדכני ומעודן, תא נוסעים אלגנטי, מנועי 1.0 ו-1.4 ליטר טורבו, מפרט גימור גבוה ועוד רשימת...קרא עוד