נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
סוכן חכם

קרוסאובר ובאלנו עם מערכות בטיחות חדשות

תחום הרכב עבר מהפכה בעשורים האחרונים כאשר מגוון מערכות בטיחות מתקדמות נוספו לרכבי היוקרה ולאחר מכן הוטמעו במרבית הרכבים האיכותיים. סוזוקי, שמיצבה עצמה עם השנים כאחת מהחברות הדואגות לבטיחות הנוסעים ושילבה מערכות בטיחות גם בדגמים המשפחתיים, משדרגת את דגמי הקרוסאובר והבאלנו עם מגוון פתרונות בטיחות מתקדמים נוספים. למה תוכלו לצפות בשנת 2020?

באלנו וקרוסאובר במערכות בטיחות משופרות

חדש בקרוסאובר ובבאלנו: בקרת שיוט אדפטיבית

בנסיעה בכבישים הבינעירוניים בישראל אנו מעוניינים לתת לרגל לנוח לפעמים במקום ללחוץ על דוושת הגז. בקרת השיוט מאפשרת לנו להגדיר מהירות קבועה בה הרכב ייסע (למשל תשעים קמ"ש) ולהסיט את הרגל מהדוושה. אך מה עושים אם לפתע הרכב שלפנינו מאט? מערכת בטיחות חכמה המכונה "בקרת שיוט אדפטיבית" תתאים את מהירות הרכב שלנו למהירות הרכב שלפנינו ותמנע תאונה מבלי שנצטרך ללחוץ באופן אקטיבי על הבלם או לבטל את בקרת השיוט. לאחר שהרכב האיטי יפנה את מקומו או במידה ומצא לעקיפתו, המערכת תאיץ את הרכב שלנו בחזרה למהירות המקורית שנקבעה.

באלנו וקרוסאובר במערכות בטיחות משופרות

קרוסאובר ובאלנו: בלימת חירום אוטונומית

מרבית התאונות מתרחשות כאשר תוואי הדרך השתנה לפתע, הנהג הסיט את תשומת לבו ומשל לא שם לב לילד שרץ במהירות אחר כדור לכביש או שהרכב שלפניכם עצר במפתיע. במערכת בלימת החירום האוטונומית שניתן למצוא כיום במכוניות סוזוקי קרוסאובר, חיישן הרכב הנמצא בחזית מזהה גופי מתכת גדולים הנמצאים לפני הרכב, ובמקרה הצורך יפעיל בלימת חירום. המערכת מסוגלת לחשב כמה זמן ייקח לרכב להגיע לעצירה מוחלטת ומבצעת בלימה מידית, ללא ההיסוס האנושי, על מנת למנוע תאונה ולהביא לעצירה מוחלטת.

האם כל הרכבים יגיעו עם המפרט הבטיחותי המפנק?

כיום, התקנון במדינה מחייב התראות על מרחק ועל סטיה מהנתיב. לא בכל מערכות הבטיחות של היצרן מותקנות שתי מערכות בטיחות אלו ולכן אנחנו בסוזוקי מוסיפים לרכבים מערכת מובילאיי המוסיפה פונקציות בטיחות נוספות. מערכת המובילאיי כוללת התרעה על שמירת מרחק, על סטייה מנתיב וכן זיהוי של אנשים, ילדים, רכבים דו-גלגליים וסכנות נוספות האורבות לנהג בעת הנהיגה. חשוב לדעת כי אם אתם מוסיפים את חיישני המובילאיי לצד מערכות הבטיחות המקוריות המוצעות מבית סוזוקי, תוכלו ליהנות גם מהנחה נוספת על פוליסת ביטוח הרכב השנתית שלכם.

סוזוקי במערכות בטיחות חדשות

מדוע מערכות בטיחות כל כך חשובות?

נסיעה ביום חם או כאשר אתם עייפים במיוחד הן רק חלק מהסיבות לכך שלפעמים אנו נוסעים על הכביש -  אך דעתנו נודדת למחוזות אחרים. המקרים הנדירים הללו עשויים לגרום לתאונה חמורה ולסכן אותנו ואת בני משפחתנו. כיום הטכנולוגיה באה לקראתנו ומציעה פתרונות בטיחותיים כחלק מהאבזור הקבוע של הרכב. מעבר לכך, הערך של רכבים עם מערכות בטיחות מתקדמות גבוה יותר מרכבים ממודל ומשנתון זהה ללא מערכות הבטיחות. כך, בטווח הרחוק ההשקעה במערכת הבטיחות תחזיר את עצמה.

לסיכום, כדאי לבחור ברכבי סוזוקי המשפחתיים מדגמי קרוסאובר או באלנו. הבאלנו, עשתה "קאמבק" לאחר מספר שנים והושקה שוב בישראל בגרסתה המעוצבת בקפידה. היא כוללת את אביזרי הבטיחות המתקדמים ומציעה חוויית נהיגה מושלמת ובטיחותית. דגם הקרוסאובר של סוזוקי מעניק את התחושה של רכב יציב וגבוה על הכביש. אביזרי הבטיחות מסוגלים להיות עין נוספת בזמן הנהיגה ולהגן הן עליכם והן על היקרים לכם.

אולי יעניין אותך גם:

איך שומרים על ערך הרכב?

מכונית היא אמנם נכס, אך זהו נכס שערכו הולך ופוחת עם הזמן, בניגוד לנדל"ן או נכסים פיננסיים למשל...
איך שומרים על ערך הרכב?

עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

סוזוקי ויטארה או סוזוקי קרוסאובר? ואולי דווקא מכונית מיני-משפחתית כמו סוויפט? מגוון הדגמים...
עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

חיסכון בהוצאות הדלק

הוצאות דלק הן אמנם בלתי נמנעות, אבל הן לא חייבות להיות כל כך גבוהות. כל הרכבים מבית סוזוקי מתוכננים...
חיסכון בהוצאות הדלק

ויטארה טורבו - גם לעיר וגם לשטח

בשנים האחרונות רכבי השטח הפכו למשאת נפשם של אנשים רבים, לרבות אלה שאינם נהגי שטח או חובבי אתגרים...
סוזוקי ויטארה בצבע צהוב