נשמח לעמוד לשרותך

השאר/י פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר בהקדם.

מאשר/ת קבלת מסרים שיווקים בדוא"ל / SMS מקבוצת מכשירי תנועה ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
סוכן חכם

הכי קל רכב חדש - טרייד אין

חולמים על מכונית חדשה אבל לא יכולים להיפטר מהישנה? בתהליך מהיר וקל תוכלו להתחדש בסוזוקי נוצצת

סוזוקי היא מותג הרכב האהוד ביותר בישראל. הדרך המהירה והקלה להצטרף למשפחה של סוזוקי היא דרך הטרייד אין - המקצועי והמשתלם בענף הרכב. כולם יודעים שיש המון מכוניות למכירה. למעשה, על כל רכב חדש שנמכר בישראל, יש שתי מכוניות משומשות שמחפשות בעלים חדשים. הגודש הזה יוצר מצב שבו לא רק קשה למכור את המכונית הנוכחית, אלא גם מפחית מערכה בכל יום שעובר באופן משמעותי. והיתרון של הטרייד אין? המשיכו לקרוא.

סוזוקי טרייד אין - הכי מהיר

כשרכב חדש מאבד עד 50% מערכו בשלוש השנים הראשונות, וכשזמן המכירה הממוצע לרכב משומש בישראל הוא כשלושה חודשים – האימרה "זמן שווה כסף" נכונה יותר מתמיד. למימד הזמן יש חשיבות מכרעת כדי להציל מה שיותר מהערך המושקע ברכב.

בסוזוקי טרייד אין תקבלו מענה מהיר ומקצועי כבר באולם התצוגה מאנשי המקצוע שבמקום. מובטחת לכם תמורה מירבית על הרכב הנוכחי, בעיקר אם מדובר במותג יפני - או לחלופין, אם מדובר בדגם שקשה מאד למכור בשוק הפרטי.

עסקת הטרייד אין של סוזוקי מתבצעת מול גורם מקצועי ואמין - לא מדובר בעסקה מול אדם פרטי או מעכאר שעשוי לעשוק אתכם. וגם נחסך מכם הטקס המייגע והיקר בכסף ובזמן - להגיע למכון בדיקה, לשרוף שם שעות ארוכות, להתווכח על ממצאים עמומים ולפעמים לצאת עם עסקה גרועה כי אתם כבר שם, ויש לחץ לסגור ולהסתלק.

אם אתם כבר בעלים של רכב סוזוקי, ורוצים להתחדש בסוזוקי ויטארה, קרוסאובר או אולי סוזוקי באלנו חדש - תיהנו מתנאים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד, כמו שרק הטרייד אין של מכשירי תנועה - יבואנית סוזוקי - יודעת לתת ללקוחותיה הנאמנים.

סוזוקי טרייד אין - תהליך קל

אז מה צריך לעשות? פשוט מאד! היכנסו לאולם התצוגה של סוזוקי הקרוב אליכם. קבלו במקום הצעה אטרקטיבית לטרייד אין - ותוכלו כבר באותו המעמד לבחור את הסוזוקי החדשה שלכם. ככה. בלי לצאת מהמזגן ועם כוס קפה ביד.

הניירות חתומים? נפלא! אתם ממשיכים לנסוע בסוזוקי שלכם עד למועד הגעת הרכב החדש, בלי לאבד ימי עבודה ובלי לבזבז זמן על טלפונים והתרוצצויות עם קונים. כשמגיע הטלפון המודיע כי הסוזוקי החדשה שלכם מחכה, תיפרדו מהמכונית הנוכחית באולם התצוגה וליד יגיע מפתח לסוזוקי החדשה.

לקנות מטרייד אין סוזוקי

לא רוצים סוזוקי חדשה? זה בסדר. בטרייד אין של סוזוקי תמצאו את דגמי סוזוקי המבוקשים באיכות הגבוהה ביותר. כשמאחרי כל עסקה עומדת העוצמה של מכשירי תנועה - כל ויטארה, ג'ימני או סוויפט עברו מסכת בדיקות קפדנית, אשר אישרה אותן ככשרות למכירה. אין הפתעות או אותיות קטנות, והכל באחריות ואחרי טיוב והשבחה קפדניים (שללקוח פרטי היו עולים אלפי שקלים).

תבקשו "סוזוקי אפגרייד", ותקבלו שנת אחריות (או חצי שנה למכוניות עם יותר מ-100 אלף ק"מ) כי סוזוקי קונים מהמומחים לסוזוקי - כך תהיו בטוחים שתקבלו את הסוזוקי יד שניה הטוב ביותר שיש בהיצע, עם אחריות מלאה ואפילו מימון אם צריך.

אולי יעניין אותך גם:

איך שומרים על ערך הרכב?

מכונית היא אמנם נכס, אך זהו נכס שערכו הולך ופוחת עם הזמן, בניגוד לנדל"ן או נכסים פיננסיים למשל...
איך שומרים על ערך הרכב?

עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

סוזוקי ויטארה או סוזוקי קרוסאובר? ואולי דווקא מכונית מיני-משפחתית כמו סוויפט? מגוון הדגמים...
עוברים למכונית משפחתית של סוזוקי

חיסכון בהוצאות הדלק

הוצאות דלק הן אמנם בלתי נמנעות, אבל הן לא חייבות להיות כל כך גבוהות. כל הרכבים מבית סוזוקי מתוכננים...
חיסכון בהוצאות הדלק

ויטארה טורבו - גם לעיר וגם לשטח

בשנים האחרונות רכבי השטח הפכו למשאת נפשם של אנשים רבים, לרבות אלה שאינם נהגי שטח או חובבי אתגרים...
סוזוקי ויטארה בצבע צהוב